jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Tuesday, February 23, 2010

..:: kereta pink, mengancam!! ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 9:52 AM




kenapa? ada yang tak percaya dengan tajuk entry tu? nak bangkang? silakan... terutama lelaki, ramai yang bencikan pink, betul tak? hehehe~~ ada aku kesah?? cak...cak..cak... alahai dah macam encik Azwan Ali pula saya ni...apa-apa pun statement di atas memang meletup!!


haa...tengok sini..fulamak!!meletup habis lamborghini pink...alahai...kalau saya pakai kereta ni, mesti beratur jejaka-jejaka hensem nak menumpang kan?hehehe~~mimpi jew la k..saya pun tak mampu...



kalau saya tak mampu nak beli kereta import ni..beli kereta Malaysia pun boleh..make up macam ni...alahai...comel jew kan??


interior dia pula macam ni..macam princess jew rase kalau duduk dalam kereta ni.. pink dan pricess adalah sinonim.. betul tak??hehehe~~


kalau dah tak mampu sangat tu... saya beli kereta ni jew la...ada sesiapa nak tumpang tak kalau saya pandu kereta ni?hehehe~~ jatuh la standard kamu kalau naik kereta ni dengan saya kan??


dan yang paling penting nombor plate yang menjadi idaman..padahal tahu takkan dimiliki...huhuhu~~heart this plate number so much!!!!

pinky note:: gambar pinky car hasil google lan ku..huhuhu~~

ada sesiapa menyamapah?? tak apa tak kesah pun.. kamu pulak nak kereta macam mana??huhuu~~ kongsi-kongsi la k...



0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas