jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Tuesday, March 30, 2010

..:: Din Beramboi sedang kritikal, memerlukan darah jenis O ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 10:00 PM


amat terkejut apabila nana dapat tahu berita ni dari seorang sahabat di Facebook... so, apa lagi nana pun pergi la mencari bahan-bahan mengenai berita ni... sangat-sangat terkejut dengan berita Din Beramboi di tahan di wad ICU.. rasanya baru dengar dia buat lawak di radio yang mengendali pagi di era bersama Pak Nil (Aznil Haji Nawawi), teringat telatah beliau sewaktu menjadi pengkritik di Raja Lawaka musim keempat baru-baru ini.. apa punca semua ni??



apa yang nana fahami beliau telah terkena virus kencing tikus (rats pee) sewaktu pengambaran di Zoo baru-baru ini.. mulanya beliau mengadu yang badan sakit-sakit kepada rakan-rakannya..disamping itu, beliau demam dan tak boleh tidur selama 3 malam..apabila membuat rawatan dan di masukkan ke wad di Hospital Selayang, doktor terpaksa menidurkan Din Beramboi..da beliau diberi rawatan rapi..

sekarang Din Beramboi terlantar di wad ICU Hospital Selayang..khabarnya banyak organ yang tidak dapat berfungsi dengan baik dan mengalami pendarahan dalaman.. dan sangat-sangat memerlukan darah jenis O..darah ni semakin susah nak didapati di Malaysia... bagi sesiapa yang berdarah O silalah menderma k..

bersama-sama kita doakan yang terbaik untuk Din Beramboi.. berdoa agar beliau disembuhkan dan dipanjangkan umurnya...amin~~~~

0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas