jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Sunday, June 17, 2012

I wish I can stay wit this blog..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 10:19 PM



Assalamualaikum... Salam semua, tiba-tiba ter'rajin' nak mengupdate blog ni... Sesungguhnya, kalau nak dikira lamanya aku tak mengupdate blog ni, bukan setakat dah bersawang... bapak dinosaur  pon boleh hidup dah berbahagia bergonjeng dalam blog ni...


kan aku dah cakap, siap bawak guitar lagi...huhuhu...

hopefully... (sambil gosok-gosok dagu yang tak berjanggut) aku punya keazaman nak berblog ni tak adalah macam hangat-hangat tahi ayam je.. ( kau pernah rasa hangatnya tahi ayam ke?)..kahkahkah......

doakan blog ini berupdate setiap hari.. :) at lest seminggu sekali.. :)


okeh..selamat tinggal dinosaur yang shumeelll... akak nak ambil balik tapak blog ni ye...byee~~ :)

1 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

۩PinkyLady687۩ on September 25, 2012 at 9:30 PM said...

cntiknye.hehehe..kreatf tol..

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas