jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Saturday, March 20, 2010

..:: lelaki gersang masuk blog saya!! ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 3:10 PM

tolongg.......tolong!!!!!!!!!!! ehh!!! apesal lak si nana ni buat gila lak ni?? tak adalah, sebenarnya ada beberapa orang lelaki yang gersang masuk blog ni.. mereka ni nak jadi gigolo saya...wah!! saya ni mak datin celup jew, tak ada pun duit yang nak di punah kan, bagi sesiapa yang rasa nak dipunahkan marilah.. saya bersedia!!! muahaha~~~

"eh nana kau ni pandai-pandai jew cop orang gigolo masuk blog kau" apa tak percaya ke?? tengok gambar atas tu, kata kekuncinya adalah "mencari mak datin" dan "pemuas nafsu -datin".. alahai takkan si gadia sunti lak pergi googlekan benda-benda macam ni...?? betul tak?? tengoklah zaman sekarang ni... dulu cakap mak datin cari anak ikan.. ni adajugak yang pergi mencari mak datin serah tubuh teruna tu... wah!! teruna ke?? uppsss~~jawab sendiri k...

bukan lah saya nak cakap yang setiap lelaki masuk blog ni adalah gigolo..tapi apa yang sahihnya adalah ada juga gigolo yang mencari mak datin.. apa ke hal??? tapi kalau dah terasa diri tu gigolo apa boleh buat kan?? dah kata pepatah "kalau orang tak tuju kat kau, tapi terasa bahangnya, kau lah gigolo itu" muahaha~~ ada ke pepatah macam ni nana oi?? kalau tak ada anggap je ada k..

tang paling syok tengok ada juga orang search perkataan "cari nombor telefon awek".. alahai bang, gersang sangat ke?? adik tak boleh bantu melegakan kegersangan abang tu la...maaflah ye?? lagipun saya ni belum tahap andartu nak publish nombor telefon dalam blog ni..saya ni budak baik..tapi mulut memang macam longkang...siapa rasa tak tahan boleh la picit kat tanda 'X'atas hujung sebelah kanan tu k...ehehhe~~

daaa~~nana nak layan lunch yang sangat sedap dipandang dan di makan ni!!!hehehe~~

0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas