jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Wednesday, March 10, 2010

..:: mak datin mencari anak ikan ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 3:09 PM

pergh!!! tajuk..muahahah~~ ada sesiapa sudi nak jadi anak ikan saya?? sila tinggalkan nombor telefon wahai anak ikan.. senang mak datin nak call nanti.. astaghfirullahhalazim~~~ simpang malaikat 44... apa ke pelik sangat la tajuk saya kali ni kan??



sebenarnya timbul idea ni dari hari tu lagi.. si Ngexz tu dia cakap saya punya gambar kat header tu macam mak datin..uish!!!!ada ke?? jauh kan??*rama-rama comel nak cover rambut terkeluar sikit..hehe~~

cerita pasal Mak Datin dengan anak ikan ni, aduhai...memang meluat la saya...anak ikan ni lebih dikenali sebagai gigolo!! ada selera juga si jejaka kacak pada perempuan yang semua dah londeh tua kerepot!! cuma demi untuk mendapatkan duit..

mereka si jejaka tampan ni nak tampil bergaya dan mewah.. padahal hidup dengan hasil haram dengan meniduri dan menjadi si pemuas nafsu si tua!!! alahai... senangnya nak kaya, asalkan muka kacak bergaya dah boleh senang.. ingat!!! senang di dunia jew la k...akhirat?? masyaAllah... semua di tangan Tuhan...

1 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Anonymous said...

ahsDunia akhir zaman,mana ada lg pk halal atau haram,nak idup senang kan,cara tu ja la pemikiran budak2 yg xda iman dlm hati...

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas