jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Tuesday, March 2, 2010

beli produk tia amelia dengan harga murah..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 10:49 AM


ada sesiapa yang mempunyai masalah kulit??inginkan kulit putih gebu seperti saya ???saya ada penyelesaiannya...

antara masalah yang saya hadapi dulu::

kulit muka amat sensitif pada cahaya matahari (cepat sunburn)
kulit sering ditumbuhi jerawat
kulit muka kusam
parut jerawat sukar hilang
terasa kekurangan
ini wajah saya sebelum menggunakan produk tia amelia...kusam, gelap dan tidak bermaya..saya banyak melakukan aktiviti luar..jadi kulit mudah sunburn..

selepas menggunakan tia amelia::


walaupun mandi laut, kulit saya terpelihara (susah untuk sunburn)
jerawat muncul sebulan sekali pada waktu pncak..(biasalah perempuan)
kulit muka cerah ( kalau snap gambar, tak perlu nak edit2..hehehe)
parut jerawat cepat hilang..
meningkatkan keyakinan diri.


ini wajah terbaru saya, semasa ke genting..(alamak ada bibik sekali pulak.sila bandingkan kulit kami)tidak perlu risau dengan matahari lagi..selagi tia amelia menemaniku..



haa...ini testimoni tia amelia terhadap diri saya..saya tak mampu untuk mendapat kan rawatan kecantikan di salun kecantikan new york skin solution ...banyak produk yan telah saya cuba antaranya:: garnier (tone kulit tidak sekata) , olay ( kulit berminyak teruk ), loreal (kulit mengelupas)..setelah disyorkan tia amelia, saya tak takut untuk mencuba..kerana ramai yang menampakkan hasil yang positif..

harga yang saya tawarkan lebih murah berbanding harga pasaran tempatan..bagi sesiapa berminat bolehlah mencuba dengan set percubaan tia amelia seperti dibawah ini..(saya menggunakannya tahan sehingga 2 bulan..sumpah tak tipu..




mengandungi::

2 ketul sabun herba (RM9.50 x 2) *saya gunakan 1 sabun untuk 2 bulan
1 sunblock/foundation 5g (RM 29.90)
1 krim pemutih 5g (RM29.90)
1 krim kunyit 5g (RM29.90)
harga pasaran: RM95.00
harga saya :: RM 85.00 *termasuk wang pos laju.



anda tak perlu menghabiskan duit untuk parking, petrol dan makan untuk membeli barangan tia amelia..semuanya di hujung jari anda..anda hanya perlu menunggu barangan sampai ke rumah anda..berminat??emailkan pertanyaan ke nana_pinkyrose@yahoo.com

terdapat juga barangan lain tia amelia dan juga jualan berasingan seperti::

krim jeragat, krim pemutih, sunblock/ foundation, krim kunyit 5g--- harga pasaran RM29.90---harga saya Rm27.00

krim jeragat, krim pemutih, sunblock/ foundation, krim kunyit 15g--- harga pasaran RM69.90--- harga saya RM 60.oo



semua harga termasuk wang pos laju..harga masih oleh dirunding..yang penting anda berminat, dan email kepada saya sebarang order atau pertanyaan..



saya akan poskan isnin setiap minggu...jika sambutan menggalakkan..saya akan poskan 2 kali seminggu:: isnin dan khamis..


SEBARANG KOMEN DIBAWAH INI AKAN DIJAWAB....



11 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Mrs H on February 8, 2010 at 11:59 AM said...

takut la nak pakai. takut de efek. kulit laen2 kan..

Ida Sazarina on February 8, 2010 at 12:01 PM said...

❤ .::tAk AdE pErAsaaN::. ❤

yup..kulit lain2...so far org yang pakai ni xde lak ngadu yg xlok..insyaallah ok jew...sbb i dlu try byk sgt da..sume x ok..now, alhamdulillah...

Ur Other Half on February 8, 2010 at 12:10 PM said...

sejak biler lak ko jd agen ne?

Ida Sazarina on February 8, 2010 at 12:13 PM said...

❤ Mr Superman ❤

ala...baru nak jinak2 jew ni..huhuhu~~wat cket2 jew la...ko nak tolong??meh beli kat aku k??
muahaha~~bg kat awek ko pon ok gak~~

Unknown on February 8, 2010 at 12:19 PM said...

i produk camni tak lut...or maybe takde jodoh....tapi ramai gak yg pakai berkesankan hehe

Ida Sazarina on February 8, 2010 at 12:40 PM said...

❤ POSH76 ❤

wah xlut ye sis??hehehe~~mest sis pakai yg mahal2 kn??hhuhuhu~~2 la, rmai yg pakai mmg berkesan...

♥ Nasiha Sakinah ♥ on February 8, 2010 at 5:10 PM said...

hmm..nk try..tp tkut..haha

Ida Sazarina on February 8, 2010 at 7:28 PM said...

❤ ♥ Nasiha Sakinah ♥ ❤

hurm...insyaallah ok jew...sbb ramai yg memberi feedback yg +ve...

Unknown on February 8, 2010 at 7:37 PM said...

aku nak gak..tp ko bukak la contest then hadiah dia tia amelia...blh nana??

Ida Sazarina on February 9, 2010 at 2:09 AM said...

❤ NGoNgexz ❤

ngexz...kalo nak beli la...huhuhu~~aku ni baru nak bertapak wei!!!huhuhu~~tgok la kalo da kukuh nant..ko beli ar dulu~~

ShashaYatim on September 6, 2012 at 10:42 AM said...

Salam. kak, jual lagi tak? nak try la..

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas