jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Wednesday, December 30, 2009

kezaliman:: penderaan terhadap kanak-kanak

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 2:48 PM


malam tadi dalam pukul 12:00 am tengah syok I terbaring atas katil dengan menengok tv siaran entah apa-apa entah..da layan nak lena dah tu..tiba-tiba datang satu suara yang &%$#...nak tahu apa dia??


my niece masuk bilik nak mintak buatkan susu!!!!!!


arrgghhh...kakak keja malam (nursing), brother in law lepak mamak, bibik da off timing kerja dia..so, nak tak nak kesian punya pasal I pun bangun la dengan lemah longlai nak turun bawah buatkan susu untuk my niece ni...


tapi, ingat senang ke nak dapat susu malam-malam buta ni??haa...apa lagi I melakukan penderaan yang melampau terhadap dia...tu la, orang nak tido yang kau g main PS samapi pagi lagi nape??hamek ko!!!!!


"sekarang buat muka chomey nak minta susu dulu..kalau tak makteh tak nak turun buatkan susu.." hamek muka gedik dia mintak susu kat aku..huhuhu~~



"buat aksi paling menarik sebelum mak teh turun dari katil ni..." hamek kau!!!menonggeng my niece..kesian dia...


"buat muka macam pesalah kena ikat tangan kat atas..." kejam kan I??hehehe~~


"buat muka kena tampar dan melekat kat dinding macam cicakman 2..."

"lastly, joget mcm chipmunk dulu" sibuk sangat main game chipmunk sampai pagi kan??hahahaha~~


turun dari katil kena posing gak dulu...kesian dia..tengok baju dan seluar dia...hahaha..I dera sampai buat macam tu..da jadi skema malam-malam buta ni...


hui!!!!bila da siap susu laju jew tangan nak ambil kan??tunggu dulu....jangan naik atas!!!


silalah posing dulu bersama susu "Anmum Essential"..sedapkan susu tu..tambah pula lepas penat kena dera..hehehe~~


itulah kekejaman, kezaliman & penderaan yang jadi malam tadi..tapi pukul 1:00 a.m I kena kejut lagi buat susu untuk dia nak tidur pulak....hehehe~~~




0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas