jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Saturday, December 26, 2009

❤ pengenalan baru di rumah baruku ❤

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 7:31 PM


masih ke ada antara kamu yang masih ingat pada header blog di atas ni?saya harap ada yang masih ingat ya?dulu saya menggunakan nama IDA SAZARINA tapi sekarang beralih pada NANAJOE..


uppsss...kamu jangan salah anggap yang saya nak menyerupai NANA AF yg dapat berkahwin dengan BRIAN ataupun NANA NURGAYA yang popular pada tahun 80-an & 90-an (kalau tak silap la..)


di rumah memang family dan kawan2 rapat ramai yang panggil NANA..JOE??siape jejaka tampan itu??hehehe...dimanakah joejambul??sebenarnya JOE adalah ayahandaku yang tercinta (JOHARI)..so, terciptalah nama NANAJOE di sini..walaupun tukar nama, tapi saya masih insan yang sama...cuma beralih angin..


blog dulu ada masalah sikit...apa ye?orang dengki?hurm...biasa la, manusia tak lari dari semua tu..cuma saya harap agar kali ni lebih baik dari sebelum ni...


saya harap kalau ada antara kamu yang masih ingat pada saya silalah bertegur-sapa di sini ye??saya masih macam dulu. tak ada sombong-sombong.bagi yang baru nak kenal-kenal pun silalah..sama-sama kita berkawan...tak salah kan??


sekarang blog ni masih dinaik taraf..so, kamu semua faham-faham la jika terdapat kekurangan ye??apa-apa pun salam perkenalan kembali...



0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas