jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Sunday, December 27, 2009

Sein & Nana:: juara 'Sehati Berdansa" musim ke-3

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 8:14 PM







ada sesiapa peminat program realiti 'sehati berdansa'??malam tadi di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) berlangsung Malam Kemuncak Sehati Berdansa.. pasangan Sein & Nana (wah!!! sama pula ngan nama NANAJOE...hehehe...) telah berjaya menewaskan pasangan Sazzy & Nazril..


saya pun menonton juga rancangan itu malam tadi..tapi tak adalah sampai nak mengundi..sedangkan nak reply sms kawan-kawan pun kadang-kadang pun kedekut (uppsss~~kadang-kadang ke selalu...?? =p ) tak adalah bagi saya membazir jew..ye la, lain individu lain pendapat.. terpulang pada hak individu itu sendiri...



hadiah yang ditawarkan malam tadi::













::HADIAH JUARA::
peserta(Sein & Nana)
►sebuah kereta Audi A4 (1.8)
►pakej bulan madu ke Rom Itali
►trofi

koreografer (Bayu)
►pakej percutian ke Rom, Itali
►sebuah trofi

Badan kebajikan (Persatuan Albinisma Kuala Lumpur)
►wang tunai berjumlah RM20,000








::NAIB JOHAN::
peserta & koreografer (Sazzy & Nazril)
►pakej percutian ke Australia
►trofi

Badan kebajikan (Persatuan Parkinson Malaysia)
►wang tunai berjumlah RM 15,000.




ada beberapa persoalan yang saya tertanya-tanya::


pemenang ditentukan dengan 100% undian sms..jadi kita bayangkan betapa banyak keuntungan yang 'mereka' dapat??


juara dapat kereta dan jumlah hadiah sehingga RM200k..tapi badan kebajikan yang diwakili hanya RM20k..bayangkan betapa jauh beza..sedangkan apa yang dihebahkan tentang badan kebajikan..




pinky note:: uppsss~~mana tahu statement saya ni melampau..boleh masuk ISA ke??hehehe~~ini cuma pandangan dari saya..tak salah kan saya memberi pandangan??




2 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

alefah on December 28, 2009 at 1:04 AM said...

aku nak sazzy menang!
hahahaha
taw xpe,patOtnyebdn kebajikan dpt 100k!

Ida Sazarina on December 29, 2009 at 2:40 PM said...

❤ a.l.e.f.a.h ❤

aku pun..rase nye nape dia leh menang?
terkejot ak nengok..
hahaha...
taw xpe, xpatot pun dpt 20k jew kn??

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas