jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Wednesday, April 7, 2010

..:: slot akasia TV3- AdaMaya memang best!! ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 8:38 PM

wah!! cerita ni baru jew mula semalam iaitu 6 hb April 2010.. AdaMaya - Cinta antara Kau, Aku dan Dia.alamak!!!cinta tiga segi ni...hehehhe~~sebenarnya nana baru jew layan cerita ni tadi, tu pun nak hujung-hujung...tapi nampak jalan cerita dia memang best!! rugi woo siapa tak layan!!


sesiapa yang rasa-rasa tak ada apa-apa nak buat petang-petang tu layan la cerita AdaMaya ni, dipertontonkan setiap Isnin hingga Khamis pada pukul 6.30 petang.. cerita ni pengganti kepada cerita NaOMei yang menampilkan Elly Mazlin yang telah menjadi wajah gilaan lelaki...hehhehe~~

Cerita AdaMaya ni menampilkan 3 tonggak utama, ala, pelakon utamalah..hehehe~~ iaitu, Lisa Surihani, Faizal Yusop, dan Zain Ruffedge.. auww cik Lisa Surihani, rembat terus bekas suami Nana dan seorang lagi suami Nana.. yang penting bukan nana yang tuan punya blog ni k!! nak rembat apanya?? berpunya pun belum..hehehe~~

nak tahu sinopsis cerita AdaMaya ni??  nana dah tahu dah sampai habis... sebab ada orang yang berjaya mengorek dari TV3, ada orang dalam lah kiranya... adeh!!percaya ke?? mana adalah..nana gurau jew..heheh...jangan marah k? nanti kena jual k.. kalau nak tahu sinopsis dia, tengok lah sampai habis, lepas tu buat sinopsis AdaMaya sendiri k!!hehehe~~ jahatkan nana?? ala, nana pun bar jew laan, mane nak tahu sinopsis dia..kalau nana dapat,..nana share ngan u all k??

k la, jangan lupa layan cerita ni k!!!sangat best!!!

0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas