jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Saturday, March 6, 2010

..:: cikmin bagi saya topup RM20 ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 3:15 PM


ehhhh~~ jangan ingat cikmin bagi free jew k...adalah syaratnya...tadi cikmin jemput saya ke blog dia..join benda ni...tengok nombor jackpot tu..baru 45200 tapi cikmin nak 45678...so, saya pun cubalah nasib..dah dari duduk mengadap lappy ni tanpa buat apa-apa...saya pun cuba lah...alhamdulillah saya dapat...

dan inilah hasilnya...



saya sengaja captured dgan follower sekali..biarlah ada bukti tu dari rumah cikmin...



tak sampai setengah jam saya dah dapat nombor topup... dapat jew saya masukkan ke akaun broadband saya..jimat nak topup broadband minggu depan...hehehhe...


terima kasih banyak-banyak ye cikmin....jasamu ku kenang....hehehhe...kalau boleh buat la lagi ye??boleh saya menang lagi...hehehehe~~



0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas