jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Wednesday, March 3, 2010

..:: kebaikan susu ibu ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 3:19 PM


cerita pasal susu ibu ni memang bagus ye...upss...cukuplah susu ibu untuk si anak k..bukan untuk si bapa...hehhehe~~ada ke para bapa yang berminat nak jugak...alahai...hentikanlah.... bagilah anak nak merasa kebaikan susu ibu ini ok??



saya mengaku waktu kecil dahulu saya menyusu sehingga umur 6 tahun...susu dah kering pun masih nak menyusu..balik sekolah cari mak nak menyusu..alahai nana, nana..hehehe~ akibatnya sekarang, saya masih mempunyai gigi susu, dan dah menjadi gigi kekal saya.. selain itu tahap imunisasi badan saya juga tinggi, saya susah nak demam dan sakit-sakit kalau setahun adalah 3 ke 4 kali jew saya tak sihat..hehe~~tu pun memang jarang la..

siapa cakap kalau susu kan bayi ni tetek londeh payudara mengendur?? kecoh-kecoh badan gemuk lepas bersalin dan nak tahu cara menguruskan badan lepas bersalin?? mudah jew.. bagi la susu ibu ni pada bayi anda..pasti banyak manfaat untuk si bayi dan si ibu..

kesibukan kerja bukanlah alasan nak menyusukan anak..sekarang ni dah canggih, macam-macam peralatan untuk menyimpan susu ibu kalau mereka keluar berkerja...jimat duit pun ye juga...tak perlu pening kepala dengan duit susu bulanan anak anda.. jimat dan berkhasiat bukan?? kalau anda mahu info lebih lanjut sila ke sini k...

pengalaman anda menyusu??ada??konsilah sama-sama k..hehehhe~~

0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas