jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Friday, March 26, 2010

..:: street fashion @ fesyen jalanan ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 12:18 AM


<<<<--- click gambar ni ye??


hahaha.... ada ke name fesyen jalanan??nak melayukan memang payah la.. huhuhu... layan jew la, saya memang suka la tengok fesyen-fesyen yang ada sekarang...terutama untuk kaum wanita... eh, dah nama saya perempuan, mesti la pilih yang macam tu...hehehe.. tak gitu??







tengok gambar atas ni..sangat cantikkan mereka berpakaian... jangan ingat fesyen jalanan ni selekeh taw... sebenarnya ikut cara cantik sangat-sangat...hebatkan mereka...artis-artis pun ramai yang berfesyen begini...barang yang branded dijadikan sebagai fesyen jalanan...hahaha...tapi sangat lawa!!! saya suka!!!!kamu suka??? i love this fashion a lot la!!!!



tapi jangan melampau sampai macam ni ye???ni namanya sarat..dah rupa orang kutip botol tepi jalan...huhuhu~~ boleh kena saman saya ni mengutuk orang kan??tapi tak apa..dia tak tahu pun...hehehe~~

tengok Yuna ni...masa Anugerah Juara Lagu (AJL) baru-baru ni...siapa cakap yg bertudung tak boleh bergaya?? hurm.. tabik spring kepada Yuna yang berani membawa penampilan cntik mcm ni...kagum-kagum..tapi saya ni tak sesuai...sebab gemuk...so, sila sedarkan diri sendiri..huhuhu~~

oklah...mood nak update kureng!!! sebab ada masalah sikit...aduh!!!

0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas