jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Saturday, March 13, 2010

..:: Gali-Gali Contest by Cikmin ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 3:29 AM


saya macam berminat pula nak join contest yang dianjurkan oleh Cikmin untuk blog kasehabadi nya...walaupun macam dahlambat & ramai yang dah join...saya tetap nak join...jom layan!!!!



Kasehabadi.blogspot.com kini menganjurkan contest yang diberi nama Gali-Gali Contest.Anda cuma perlu baca dan tinggalkan komen disetiap entry baru.kalau tiada entry baru..makanya anda perlu la gali menggali entry-entry yang lama.Tak perlu jadi followerkalau jadi pun bagus jugak tak perlu sticky kan entry,cuma buat entry menggunakan tajuk Gali-Gali Contest dan lekatkan banner diatas beserta backlink contest ini disidebar blog anda bertujuan untuk promosi.Senang kan? mari kita lihat syarat-syarat penyertaan:-


1.Terbuka kepada semua blogger lelaki/perempuan.
(ok saya bukan pondan)

2.Mestilah mempunyai blog sendiri dan blog mestilah melebihi usia 1minggu.
( ok my blog da 2 bulan lebih)

3.Setiap Komen mestilah tidak kurang dari 30 patah perkataan.
( ok i will!!!!)

4.Hanya 1 komen pada setiap Entry(pada yg pernah komen di entry sebelum ni,masih boleh komen kali ke-2)
( saya akan lakukan...)

5.Contest ini bermula dari 03/03/10 dan berakhir pada 31/03/10 pukul 11.59pm.
(walaupun da lama dan ramai yang join..tapi saya nak join juga..sebab macam ada masa lagi..hehehe~~)


0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas