jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Friday, February 5, 2010

kenapa Mr Superman perlu bagi kamera digital ini kepada saya??

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 11:59 PM


saya nak menang contest ini!!!




ibu-ibu...bapak-bapak...semua yang ada anak yang ada blog silalah suruh join ini contest!!*version wali band k!!

come on, come on baby!!!!ahaa~~ahaa~~

nyanyi-nyanyian bila dapat taw hadiah camera ni!!
jom ar join!!ehhh~~ WAJIB JOIN OK!!

WAJIB CLICK BANNER!!SILA JOIN!!


kenapa Mr Superman perlu bagi kamera digital ini kepada saya??


--<@ sebab utama:: saya belum ada kamera digital lagi ok!!*sila kasihan...kalau dah ada tidak la saya tamak haloba begini... *wei..kalau tamak tak ajak korang join la..muahaha~~
--<@ kerana saya mengunjungi blog Mr Superman lebih 18 kali sehari secara puratanya!!
--<@ suruh jadi follower??excuse me~~sebelum contest ni I da jadi follower ok!!!
--<@ nak tanya lagi kenapa??of course la sebab I royal clicker page Mr Superman!!tak caya??g la tengok kat sidebar tu jew ha-->*ayat riak!!tapi kenyataan..wee~~
--<@ saya adalah komentar pertama entry contest ini ok!!nampaknya saya sangat alert dengan blog Mr Superman..haha...saya juga 1st contestant ok!!
--<@ saya telah menghebah contest ini ke serata Malaya..tipu!!!cukup sekadar termampu..di blog saya dan blog orang lain juga di facebook...
--<@ sekaligus akan menambahkan follower& viewer Mr Superman..
--<@ saya juga selalu mengomen di entry Mr Superman...hehehe~~
--<@ disebabkan contest ini page saya gagal di view 1 hari pada 23/01/10..ni adalah post kedua saya..huhu~~sampai gagal nak click2 ok..!!


oklah..lenguh dah!!mengomel panjang-panjang pun kalau Mr Superman tak nak bagi hadiah tak guna jugak..hahaha~~*sila jangan marah!!gurauan semata...


pssstt~~~kalau saya menang, saya nak pinky camera digital okey!!hehe~~belom menang dah demand tinggi...lalalala~~



21 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

black_mel on January 24, 2010 at 5:16 PM said...

ader prob..xleh nk main laptop lama2...

Ida Sazarina on January 24, 2010 at 5:18 PM said...

❤ black_mel ❤

uish prob pe yg samapai mcm tu??hurm..xpe2..

Unknown on January 25, 2010 at 8:56 AM said...

nanti kalu menang amik gambo bnyk2 taw..hehe

Ida Sazarina on January 25, 2010 at 11:43 AM said...

❤ POSH76 ❤
hehehe..kalau la boleh menang sis...insyaallah~~

zulhilmi tempoyak on January 25, 2010 at 2:59 PM said...

mng nnt blanje la..
haha

Anonymous said...

givi me ur camera 4 my birthday..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mrs H on January 26, 2010 at 8:58 PM said...

hahaha.. nk jgk camera pink cik nana ni. haha

Ida Sazarina on January 26, 2010 at 10:06 PM said...

❤ zulhilmi bdk blur ❤

nak blanje pe??adiah camera kot~~~hehehe~~

Ida Sazarina on January 26, 2010 at 10:08 PM said...

❤ Anonymous ❤

boleh2..nant sy bg k...hehehe~~

Ida Sazarina on January 26, 2010 at 10:09 PM said...

❤ .::tAk AdE pErAsaaN::. ❤

nak gak ke??jom ar join..join ramai2 k...hehehe~~

dfsdf on January 28, 2010 at 9:50 AM said...

good luck

Ida Sazarina on January 28, 2010 at 10:24 AM said...

❤ r0sLiNa ❤

thanx a lot....

Benjamin Ali Rifqi on January 29, 2010 at 3:49 AM said...

bawu pasan...
die ni pon na kamera gak...
bertambah hancor harapan!


ong~gedek~gedek
(mandrem page ni gak)

puh puh puh
(alur asap cket)

Ida Sazarina on January 29, 2010 at 3:51 AM said...

❤ Shazali ❤

muahaha~~ape mandrem2 ni??
im da 1st k contestant..hahaha~~
baru nak pasan ke??

Benjamin Ali Rifqi on January 29, 2010 at 4:31 AM said...

actly da lame pasan..
sajew je parking td bace sambil ngomelan..

lao comment ta pasai kalah den..
adeyh...ni da duo komen kc pecumo ni ha...
adeyh deyh deyh

Ida Sazarina on January 29, 2010 at 9:49 AM said...

❤ Shazali ❤

ayoyo~~dia bukan kira komenkat sini la...dia kira pengomen terbanyak page aie lor..huhuhu~~~

Lavanya on February 3, 2010 at 1:52 PM said...

hum...its so nice post.. i like ur swt rose house.. thanks for sharing////

Ida Sazarina on February 3, 2010 at 2:43 PM said...

❤ Lavanya ❤

hurm..thanx a lot 4 da coment..

u r welcome,,

mrsbintang on February 5, 2010 at 12:56 PM said...

Mr.superman wajib beri nana camera digital ni sebab dia nak tangkap pix ngn saya yang comey ini hahahaa...jgn maree cik nana..

Ida Sazarina on February 5, 2010 at 7:46 PM said...

❤ mrsbintang ❤

hehehe~~`btol tu mrs bintang..nanti kita boleh ambik gmbar same2 kn??dgar tu wahai aie...

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas