jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Thursday, February 11, 2010

..:: bahana terlalu ikutkan fesyen ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 3:45 PM

ya Allah...u all tengok la ni...apalah dah jadi manusia zaman sekarang ni...telinga da boleh letak cawan..kot u all rasa nanti tak ada tempat nak gantung kuali cari mamat ni k..hehehe~muka da macam babun terlepas jew..rasanya kalau lah muka tu suci tanpa tatoo hensem la kot..

ha...yang bawah ni lagi parah!!!




aduhai...kakak makcik oi!!!da habis ke satu badan kau tu kau buat tatoo??muka da tua..masih ada hati lagi nak bergaya macam ni...ni la namanya umah kata pergi kubur cakap mari..tapi tak juga tahu nak duk rumah..aie!!kau suka kan??bab neno...nenen..neno..ni??muahaha~~

I harap-harap tak adalah orang malaysia yang sanggup buat macam ni...buruk la rupanya..kalau bersih muka tu lagi la cun, walaupun dah tua...huhuhu~~insaflah!!

tak salah kalu kita ni nak berfesyen..tapi biarlah berpada-pada..tak begitu u all??ape tanggapan u all pasal fesyen ni??heheh~~

0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas