jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Sunday, February 28, 2010

..:: tag dari ngexz ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 8:47 PM


asyik-asyik buat tag jew saya ni..kenapa ye?? aduhai... da orang yang suka nak tag saya.. almaklumlah famous friendly..muahaha~~ lempang kepala sendiri!! perasan!!

1) Adakah anda rasa HOT??
--->>> wah!!! saya hot?? of course la.. kalau tak tak adalah orang nak tag saya... hahhaha~~perasan di sini~~
2) Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!





3) Cerita pasal gambar
--->>>ni saya punya lappy.. suka hati la letak gambar saya...biar senang siapa nak kacau pun tahu ni lappy saya...huhuhu~~

4) Bila kali terakhir anda makan pizza??
--->>>hari tu tak ingat.. delivery jer.. tanya pasal pizza jew?? bila saya berak minum tak nak tanye??hahahha~~


5) Lagu terakhir anda dengar
--->>> playlist kat lappy semua lagu Lenka dan Soko sahaja.. entah kenapa addicted sangat pula sekarang.

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
--->>>tengok tv cerita AC? astro ria..huhuhu~~

7) Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa
--->>> mostly panggil nana, ada gak panggil ida, makteh untuk anak-anak buah semua, kak teh kadang-kadang...

8) Tag lagi 8 orang
--->>> sis sue
--->>> darkbatman
--->>> alefah
--->>> panadol
--->>> buzar
--->>> ain budin

9) siapakah orang no. 1 kepada anda
--->>> sis sue memang kakak terbaik..tak pernah jumpa pun.. esok dia nak masuk study dah kat UPM sambung MBA.. good luck sis..

10) katakan sesuatu mengenai orang no. 5
--->>> dia ex-schoolmate saya..sewaktu di STJ..dia berusaha nak diet.. nak naik pelamin tu.. hehehhe~~

11) no. 3 ada hubungan dengan sapa?
--->>> dia ni complicated kot...hahhaha~~ tak tahu la~

12) bagaimana pula dengan no. 4
--->>> dia rakan sekolah rendah saya selama 6 tahun satu sekolah dengan dia..sekarang pelajar USM..

13) pesanan buat org no.6
--->>> sila sediakan mamee di rumah anda sebelum saya jelajah k...

14) kata-kata cinta utk org no.2
--->>> aduhai kakak cantik.. saya suka tengok muka kamu..memang cantik semulajadi.. tak ada cinta-cinta..saya oran yang lurus k..

15) adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
--->>> dua-dua ex-schoolmate saya di SMSTJ

16) berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengtag anda
--->>> manusia ini bernama ngexz atau haLEYmah jongang..muahaha~~
sangat sengal, tak makan hati dengan mulut longkang ku, pelajar UMS, selalu buat dajal di shoutmix saya dan penyebar virus yang menjahanamkan lappy saya.

17) persamaan antara kambing dan lembu
--->>> kalau dapat makan sup dan kari daging mereka yang memang sangat sedap boleh terangkat punggung melentik babe...muahaha~~

18) perasaan anda buat tag ni
--->>> relax jew..sempat stop pergi pasar malam dulu..huhuhu~~

19)adakah anda tahu si rizman itu sengal..
tak pernah kenal pun orang nama rizman ni.. apakah?? sup tadi tu ke??muahaha~~

20) gay or less
--->>> dua-dua ni jahanam!!!!saya memang benci orang yang ada bersifat macam ni.. tak ada agama ke apa??nasiblah kalau nak marah... sebab melayu sekarang memang ramai macam ni.. saya rasa nak penggal jew kepala mereka ni..


0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas