jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Sunday, February 14, 2010

..:: bayi dibakar dalam tong sampah ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 9:01 PM
http://emo.huhiho.com


Bahagian anggota badan, kaki terpisah ditemui rentung dalam bekas sampah MDK

KUALA KRAI: Tidak berperikemanusiaan! Inilah selayaknya menggambarkan perbuatan kejam berikutan penemuan mayat seorang bayi lelaki lengkap dengan tali pusat dipercayai baru dilahirkan, yang hampir rentung dalam sebuah tong sampah Majlis Daerah Kuala Krai (MDK), di belakang sebuah bank, di Jalan Tengku Zainal Abidin, semalam.

Lebih menyayat hati, biarpun bayi berkenaan cukup sifat, namun keadaan mayatnya cukup mengerikan apabila bahagian anggota badan dan kakinya ditemui dalam keadaan terpisah dalam tong sampah berkenaan.

kisah lanjut baca sini..

jadi kelu lidah..tak tahu nak cakap apa dah...apalah yang di fikir kepada si pembakar bayi ni...dah hilang perasaan kemanusiaan ke?? dah tak fikir dosa ke?? ingat kau sorang jew nak hidup??




wei!!!setiap baby tu comel kot...kenapa tak pandai nak hargai???



owhh~~masa layan nafsu serakah kau..bukan main lagi seronokkan?? kononnya cinta la nak layan nafsu tu.. tapi kenapa kau buang hasil cinta dan nafsu serakah kau tu??? dah tak sayang hasil cinta kau?? kalau rasa tak sanggup nak tanggung semuanya... jangan buat lah k...k

alau kau dah buat... berani lah tanggung.. jaga lah anak tu...kau tahu tak ramai lagi yang kat luar tu dah kahwin tapi tak dapat anak?? bagilah mereka jaga..pusat kebajikan pun banyak la...tak pun awal-awal lagi kau buang..sebelum ada nyawa dalam janin ni...kau ni memang &^%#*!!!!!

kalau kau cakap kau cinta awek atau boyfriend kau tu, aku tak percaya pun.. sebab kau ni rasanya hanya bersifat kebinatangan tak berperikemanusiaan.. ya Allah, tunjukkan lah siapa yang melakukan perkara terkutuk ini...biarlah dia mendapat balasan yang setimpal.. dan yang paling penting dia tak buat lagi benda-benda macam ni...


pinky note..maaf lah u all... I sangat-sangat emosi pasal perkara ni..memang sakit hati, sedih.geram.... semuanya ada!!!so...tak payah la nak g sambut valentines bagai k!!!

u all rasa apa hukuman setimpal untuk mereka ni???



0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas