jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Thursday, February 25, 2010

..:: peragut dirempuh lori ::..

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 10:30 AM



alahai...rajin pulak saya nak baca surat khabar hari ini...online jew...nak beli kedekut malas..tengok macam ada tajuk menarik.. "peragut dirempuh lori" kenapalah tajuk dia bukan "peragut MAUT dirempuh lori"..haa..macam ni baru setimpal...betul tak??

aishhh~~ingatkan da habis da masalah ragut-ragut ni...kalau da kepingin sangat nak meragut tu..kau pergi la ragut rumput macam kambing tu..tak ada siapa nak halang, tangkap dan belasah kau pon...baik kan macam cik kambing...okey...okey... lari topik...sambung balik...


mamat meragut ni dua orang, lari baru 2 km dah kena rempuh lori..seorang patah tangan seorang lagi patah kaki.. yang patah tangan sempat lari..yang patah kaki kena tangkap.. nampak sangat pentingkan diri...meragut sama-sama.. last2 yang seorang tu kena tinggal jew..hahhaha~~nampak sangat bukan kawan sejati tu..

yang mangsa pula seorang kerani.. dalam bag ada RM180 dan barang kemas... kakak-kakak dan makcik sekalian...janganlah simpan barang kemas dalam handbag k..bahaya dan merugikan..huhuhu~~

nak tahu berita lanjut bacalah kat sini k..

so...pengajarannya..setiap perbuatan yang buruk tu pasti ada balasannya..jangan lah suka membuat kejahatan k...bersama kita berubah ke arah yang lebih baik...


0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas