jom cuba tengok barang kat sini... ♬♬♬

Saturday, January 30, 2010

saya di TAG oleh Mr Superman!!!!

❤ SwEEt PiNkY sToRy bY ❤ Ida Sazarina at 5:35 PM







1. 1st insert this badge or the pic above to inform u have been awarded
ye cik nana menurut perintah bos...

2. Make sure u take the pic n said it is from Mr Superman
ye saya ambil dari Mr. Superman a.k.a my bos a.k.a tokey kedai kopi..

3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.
alahai nak semua ni pulak..perlu ke??nak korek rahsia cakap jew la..hahaha~~

Hobbies
++>> suka merapu nak hilang boring
++>> suka memasak sampai jadi gemuk!!!
++>> suka online..*kalau kurung I lam gua pun n tak pa..asalkan ada lappy n internet..
++>> suka main ngan budak kecik
++>> suka layan movie kat lappy


Facts
++>> saya budak gemuk...
++>> saya down bila orang mengata saya..
++>> saya akan cuba kuruskan badan..
++>> saya tak cantik dan cuba nak jadi cantik..*tapi boleh ke??
++>> saya sangat setia kalau bercinta..hahaha..*perlu ke yang ini??



4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog
aku rase ramai yang dah buat tag ni..sesiapa yang rasa free dan belum di tag..silakan dengan segala hormatnya ok??




0 ❤ SwEEt MeSSaGe 4 mY PiNkY HoMe:

Related Posts with Thumbnails
 

❤ sToRy bY tHe PiNkY LoVeR❤ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas